تصاویر جاسوسی از لکسس GS F 2015
 


2015 Lexus GS F spy shots

2015 Lexus GS F spy shots


در نگاه اول تغییرات به چشم نمی‌آیند ولی با کمی دقت می‌توان اسپویلر جدید جلو، اسپویلر عقب، رینگ‌های از نو طراحی شده، ترمز تقویت شده، اگزوز های چهارتایی جدید و ارتفاع کمتر نسبت به مدل معمولی را دید که همهٔ این‌ها شامل بسته F اسپرت لکسس می‌باشد و می‌توان تأثیرات اندک طراحی کوپه RC را نیز در آن دید و همچنین انتظار می‌رود برای نسخه تولیدی این خودرو قسمت‌های فیبر کربنی برای کاهش وزن خودرو در نظر گرفته شود.

 

 


اما برای پیشرانه این خودرو، لکسس شاید یک موتور V8 یا V10 را در نظر دارد که احتمال قرار دادن موتور V8 بر روی این خودرو بیشتر است. این پیشرانه هشت سیلندر خورجینی 5 لیتری قادر است قدرت 465 اسب بخاری را در اختیار راننده بگذارد.
این ماشین قرار است در اواخر سال آینده به عنوان مدل 2015 با قیمت 70 هزار دلاری برای فروش عرضه شود و رقبایی سر سخت آلمانی چون مرسدس بنز E63 AMG و BMW M5 انتظار آن را می‌کشند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 359
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 901
بازدید ماه : 13088
بازدید کل : 462802
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2